Campagnes
Digitale communicatie
Print communicatie
Evenementen
PR, persvoorlichting
Tekst- en bladproductie
Direct marketing
Interne communicatie
Huisstijlmanagement
Sponsoring
Strategie, onderzoek
Sponsoring Amnesty International

Amnesty International startte een testfase voor het aangaan van duurzame sponsorrelaties met het bedrijfsleven.

Vanwege de ruime ervaring van CommunicatieBoerderij op dit gebied met andere goede doelen, werden wij gevraagd in deze testfase te adviseren. Daarnaast hebben we voor de organisatie gezocht naar de juiste bedrijfspartners om een samenwerkingsverband mee aan te gaan. 

Uiteindelijk ontstonden er samenwerkingen in de vorm van bijvoorbeeld naturasponsoring met nieuwe PC’s via IBM, en nieuwe bedrijfsauto via Toyota Nederland. Ook ontdekte de organisatie dat de testfase tot veel interne discussie leidde over de nieuwe strategie. Deze gesprekken konden door de opgedane ervaring scherper en beter gevoerd worden.
Sponsoring ATP, The Advanced Travel Partners
Sponsoring Amnesty International
Sponsorprojecten War Child