Campagnes
Digitale communicatie
Print communicatie
Evenementen
PR, persvoorlichting
Tekst- en bladproductie
Direct marketing
Interne communicatie
Huisstijlmanagement
Sponsoring
Strategie, onderzoek
PR-acties War Child

Voor het merk Blue Band wilde Unilever een sympathieke kerstactie organiseren.

CommunicatieBoerderij werd gevraagd om de actie uit te werken en te begeleiden. Er werd gekozen voor een concept waarbij de consument door aanschaf van het merk een bijdrage leverde aan een transport met knuffelberen, voor kinderen in vluchtelingenkampen in Mostar, Bosnië. De actie werd van begin tot eind op televisie getoond in het programma Koffietijd, gepresenteerd door Mireille Bekooij. Het slot was het uitdelen van de knuffelberen, waaraan Mireille zelf deelnam in de vluchtelingenkampen.

Ook organiseerden we een persconferentie over de introductie van War Child in Nederland. Daarnaast zorgde CommunicatieBoerderij regelmatig voor woordvoering naar dagbladen, radio en TV voor War Child. Samen met bureau Winkelman & van Hessen ontwikkelden we tot slot tal van PR-acties, die hebben bijgedragen aan de huidige bekendheid van de hulporganisatie.
PR-acties SVH
PR-acties ATP
Persreis Joop van den Ende Theaterproducties
Perslancering Bart Foundation
PR-acties War Child
PR-acties Casema