Campagnes
Digitale communicatie
Print communicatie
Evenementen
PR, persvoorlichting
Tekst- en bladproductie
Direct marketing
Interne communicatie
Huisstijlmanagement
Sponsoring
Strategie, onderzoek
Interne communicatie UPC

Eind jaren '90 werden de meeste kabelbedrijven in Nederland geprivatiseerd.

Als gevolg hiervan en van vele fusies die volgden, werden nieuwe diensten over de kabel aangeboden als telefonie, internet en betaaltelevisie. De overgang van nutsbedrijf naar commercieel bedrijf betekende een grote cultuuromslag voor UPC. Ook het aanbieden van nieuwe diensten op markten waar concurrentie plaatsvindt, maakte een nieuwe manier van denken noodzakelijk.

CommunicatieBoerderij adviseerde UPC bij haar interne communicatie. Onder meer werden een aantal mailings ontwikkeld rondom nieuwe klantcampagnes. Daarnaast zorgden we voor uitleg en enthousiasmerende berichten over de nieuwe stratgie op intranet. Tot slot organiseerden we diverse interne bijeenkomsten. Deze waren gericht op bijvoorbeeld verkoopmedewerkers, customer service en het eigen winkelkanaal van UPC.
Interne communicatie Openbaar Ministerie
Interne communicatie FunktieMediair
Interne communicatie ATP, The Advanced Travel Partner
Interne communicatie Joop van den Ende Theaterproducties
Interne communicatie Amnesty International
Interne communicatie UPC
Interne communicatie Casema