Campagnes
Digitale communicatie
Print communicatie
Evenementen
PR, persvoorlichting
Tekst- en bladproductie
Direct marketing
Interne communicatie
Huisstijlmanagement
Sponsoring
Strategie, onderzoek
Interne communicatie Openbaar Ministerie

Het is meestal raadzaam om verschillende middelen in te zetten om aandacht te genereren voor projecten.

Bij het Openbaar Ministerie hebben wij gebruikt gemaakt van de combinatie van intranet, een interne e-mailnieuwsbrief en een gedrukte brochure. De brochure verstrekte vooral algemene informatie over de aanleiding en inhoud van het specifieke project. De e-mailnieuwsbrief werd ingezet om met regelmaat updates te geven over de laatste ontwikkelingen. Het intranet werd eveneens ingezet voor de verspreiding van nieuws, en diende daarnaast als naslagwerk voor medewerkers die bij het project betrokken waren.

Tevens ontwikkelde CommunicatieBoerderij een intern communicatieplan voor meer bekendheid en draagvlak voor een nieuw type officieren van justitie, te weten 'intelligence-officiieren'.
Interne communicatie Openbaar Ministerie
Interne communicatie FunktieMediair
Interne communicatie ATP, The Advanced Travel Partner
Interne communicatie Joop van den Ende Theaterproducties
Interne communicatie Amnesty International
Interne communicatie UPC
Interne communicatie Casema