Campagnes
Digitale communicatie
Print communicatie
Evenementen
PR, persvoorlichting
Tekst- en bladproductie
Direct marketing
Interne communicatie
Huisstijlmanagement
Sponsoring
Strategie, onderzoek
Interne communicatie Amnesty International

Maatschappelijke betrokkenheid wordt voor steeds meer bedrijven een belangrijk thema.

Amnesty International besloot net als veel andere goede doelen te kiezen voor meer samenwerking met het bedrijfsleven. Voor een organisatie als Amnesty is dit echter tegenstrijdig. Aan de ene kant tikt zij bedrijven op de vingers vanwege een gebrekkig mensenrechtenbeleid, bijvoorbeeld bij productie in China. Aan de andere kant wilde de organisatie de kans benutten om financiële steun te krijgen van het bedrijfsleven.

De strategie van Amnesty leidde tot veel discussie, en moest daarom vooral intern goed worden begeleid. CommunicatieBoerderij adviseerde Amnesty hierin, en organiseerde onder meer een aantal interne bijeenkomsten. Daarnaast zorgden we voor duidelijke berichtgeving over de voor- en nadelen van de nieuwe strategie via het intranet. Het leidde uiteindelijk tot iets meer begrip voor de keuzen van het management. Ook bleven er belangrijke discussies bestaan over de gekozen weg.
Interne communicatie Openbaar Ministerie
Interne communicatie FunktieMediair
Interne communicatie ATP, The Advanced Travel Partner
Interne communicatie Joop van den Ende Theaterproducties
Interne communicatie Amnesty International
Interne communicatie UPC
Interne communicatie Casema