Campagnes
Digitale communicatie
Print communicatie
Evenementen
PR, persvoorlichting
Tekst- en bladproductie
Direct marketing
Interne communicatie
Huisstijlmanagement
Sponsoring
Strategie, onderzoek
Internetfilms & website SVH

Een van de taken van SVH is ervoor zorgen dat jongeren goede informatie krijgen over de mogelijkheden van werken in de horeca. Voor de horecasector is het daarnaast belangrijk dat er voldoende instroom is van mbo-opgeleid horecapersoneel.

De doelgroep jongeren is en van de leukste in het communicatievak: ze zijn het meest kritisch, en vaak alleen te bereiken via de nieuwste mediavormen en met de juiste toon. Doe je dit verkeerd, heeft de communicatie niet zelden een tegengesteld effect en keert de doegroep zich tegen de betreffende afzender.



Als onderdeel van de mbo-campagne werd een serie korte films ontwikkeld. Deze werden gebruikt voor een mbo-roadshow langs de scholen en op een specifieke doelgroepsite voor scholieren die bezig zijn met het kiezen van hun opleiding. Onderdeel van de films was een rap, die perfect aansluit bij de belevingswereld van de doelgroep. De andere films geven daarnaast een beeld van de verschillende soorten banen die je kunt kiezen in de horeca. Klik hier naar de films op www.scholieren.tv.

Naast deze projecten zorgde CommunicatieBoerderij voor het content management van de eigen website van SVH, www.horeca.nl.
E-mailnieuwsbrief Openbaar Ministerie
Websites FunktieMediair
Internetfilms & website SVH
Digitale projecten ATP
Website & e-mailnieuwsbrief Bart Foundation
Website War Child
Website betaaltelevisie Casema