Campagnes
Digitale communicatie
Print communicatie
Evenementen
PR, persvoorlichting
Tekst- en bladproductie
Direct marketing
Interne communicatie
Huisstijlmanagement
Sponsoring
Strategie, onderzoek
Cross-sell campagnes UPC

Een van de belangrijkste ambities van UPC is om haar klanten te voorzien van de drie diensten die zij via de kabel kan leveren: televisie, internet en telefonie.

Voor de afzonderlijke business-units werden cross-sell campagnes ontwikkeld middels DM, internet, telemarketing en huis-aan-huis verkoop. Tevens werd een landelijke multimediale kwartaalcampagne georganiseerd met TV-spots, radio-spots, internetacties, DM en telemarketing. Voordeel van de cross-sell methode was dat kortingen konden worden verleend bij afname van twee of meer diensten. Door de campagnes werd bijgedragen aan de groei van de drie diensten, waarbij met name voor internetdienst Chello een aanzienlijke omzetgroei werd behaald.

Buitenreclame gemeente Haarlemmermeer
Arbeidsmarktcampagnes FunktieMediair
Campagnes ATP, The Advanced Travel Partner
Campagnes Joop van den Ende Theaterproducties
Cross-sell campagnes UPC
Campagnes War Child
Campagnes Casema