Campagnes
Digitale communicatie
Print communicatie
Evenementen
PR, persvoorlichting
Tekst- en bladproductie
Direct marketing
Interne communicatie
Huisstijlmanagement
Sponsoring
Strategie, onderzoek
Buitenreclame gemeente Haarlemmermeer

Ook Nederland kent inmiddels een hogesnelheidstrein, de Fyra.

In september 2009 ging deze fonkelnieuwe trein van NS Hispeed van start op het traject Amsterdam-Rotterdam. Op de route wordt altijd een tussenstop gemaakt op station Schiphol. Omdat Schiphol onderdeel uitmaakt van de gemeente Haarlemmermeer, wilde de burgemeester deze mijlpaal natuurlijk niet zomaar voorbij laten gaan. CommunicatieBoerderij werd gevraagd om voor de  lancering en de weken erna een billboard te ontwikkelen voor langs het spoor. We adviseerden te kiezen voor een extra groot exemplaar, van 15 x 3 meter. Speciale uitdaging in het geheel was dat we er vier dagen de tijd voor hadden, en dat NS Hispeed nog van niets wist. Maar zoals hieronder te zien: het lukte.

 

Buitenreclame gemeente Haarlemmermeer
Arbeidsmarktcampagnes FunktieMediair
Campagnes ATP, The Advanced Travel Partner
Campagnes Joop van den Ende Theaterproducties
Cross-sell campagnes UPC
Campagnes War Child
Campagnes Casema