Visie en Missie
CommunicatieBoerderij wil anders zijn. Onderscheidend in de kwaliteit van het werk en in de manier waarop dat werk gebeurt.
Een belangrijke basis wordt gevormd door de mensen en organisaties waarmee wordt samengewerkt, en het niveau van hun werk. Alleen het hoogste niveau is goed genoeg. Ook gelooft CommunicatieBoerderij in de kracht van communicatie. Elke uiting is een deel van een langetermijninvestering in de uitstraling van een organisatie of merk.
 
Het belangrijkste van communicatie is dat zij vooraf gestelde doelen waarmaakt. De beste manier om dit te realiseren is te bouwen aan het imago van organisaties en merken. Doen wat je zegt is hierbij een heilige regel. Op deze manier is in meer dan tien jaar een bijdrage geleverd aan een aantal van de meeste herkenbare organisaties in Nederland, zoals Casema, War Child, UPC, Amnesty International, Joop van den Ende Theaterproducties, en meer recentelijk, ATP The Advanced Travel Partner en FunktieMediair.

Goede communicatie draait om creatieve ideeën, talent en bedrijfswaarden in combinatie met een organisatiecultuur, een onderscheidende strategie en pure passie voor het vak.